Utgreiingar
Jernbanedirektoratet arbeider kontinuerleg med å greie ut den vidare utviklinga av jernbanen. Utgreiingane har fokus på å finne gode løysingar på transportbehovet i ein geografisk marknad. Jernbanedirektoratet startar ofte utgreiingane med å sjå på kva som er behovet i samfunnet for transport i det aktuelle området. Deretter kartlegg vi moglege løysingar, og vurderer desse opp mot kvarandre.
Dei viktigaste typane utgreiingar som Jernbanedirektoratet gjennomfører er konseptvalutgreiingar (KVU-ar) og utgreiing av nye rutemodellar. KVU-ane har ofte ei brei tilnærming. Dette fordi dei skal vurdere om det er andre transportmiddel, jernbane i samarbeid med andre transportmiddel, eller berre jernbane som er den beste løysinga. Utgreiing av nye rutemodellar har ei meir detaljert tilnærming til utvikling av tilbodet på jernbanen, og er viktige for å sikre at alt som skal til for å levere det nye tilbodet heng godt saman.
På desse sidene kan du finne informasjon om utgreiingar som Jernbanedirektoratet jobbar med for tida, eller som er ferdige i nyare tid. Her vil du òg finne informasjon om kor langt i prosessen utgreiingane har komme. For utgreiingar som er ferdige, vil du òg finne informasjon om kvalitetssikring av utgreiinga (KS1), og kva avgjerd som er fatta på bakgrunn av utgreiinga.
Se også: Liste over alle publikasjoner fra Jernbanedirektoratet
Liste over utgreiingar
- Plan for historisk togmateriell
- KVU for bedre utnyttelse av ERTMS – Automatisk togfremføring
- KVU økt kapasitet i regiontogene
- Mulighetsstudie Oslo - Stockholm
- KVU for nytt kommunikasjonssystem, FRMCS
- Utredning: rammebetingelser for godstrafikken
- KVU Green
- KVU Nord-Norgebanen
- KVU Hovedbanen Nord
- KVU nytt fjerntogmateriell
- KVU Bedre nettdekning langs jernbanen
- KVU Kongsvingerbanen
- Tilbudsbok
- Vurdering av modeller for prissetting av togreiser
- Høring om Ålgårdbanens framtid
- Rapport: Forslag til ny metode for å fastsette Ikke-prissatte virkninger i jernbanesektoren
- Rapport: Tilrår å greie ut alternativ for nullutslepp
- Kostnadsestimering i andre europeiske land
- Strategi for hensetting av tog
- Utredning: -Hvor arealeffektiv er jernbanen?
- Samordnet bestilling av assistanse, – rapport oversendt
- Mulige tiltak for bedre utnyttelse av togkapasiteten gjennom Oslo
- Persontog til utlandet
- KVU logistikknutepunkt i Trondheimsregionen
- KVU Terminalstruktur i Oslofjordområdet ut på høring
- Jernbanens klimafortrinn og Norges klimarisiko: Bedre klima for pengene
- Kundeopplevelsen ved stengte baner skal bli bedre
- Rapport - Nytt fjerntogmateriell
- Nattogtilbodet i Noreg
- Godsstrategi for jernbanen
- Utgreiing av fjerntogtilbodet
- Utgreiing av rutemodellar etter opninga av Follobanen
- Alnabruterminalen - utgreiing fase2
- Vurderingar av nullutsleppsløysingar
- Utgreiing Nord-Noregbanen
- Konkurranseanalyse av marknaden for godstransport på jernbane
- Plan for betre mobildekning i tog
- Rovaniemi - Kirkenes
- Byutgreiinga - Bilveksten kan stansast
- KVU Oslonavet
- KVU Grenlandsbanen
- KVU Voss - Arna
- KVU Logistikknutepunkt i Bergensregionen
- KVU Gjøvikbanen og Rv4
- KVU transportsystem Trondheim - Steinkjer
- KVU sambandet til Østre linje mot Oslo
- Rutemodell 2027
- Strategi for ikkje elektrifiserte strekningar
- Dobbeltspor Jærbanen Sandnes - Nærbø
- Utgreiing Kongsberg - Hokksund