Same takst på buss og tog i Trondheimsområdet
Frå mars blir det same takst for alle kollektivreiser i Trondheimsområdet. – Dette gjer det enklare å velje kollektivt og mange får billettprisane kraftig redusert, seier Anne Skolmli, Jernbanedirektoratet sin leiar av regional samhandling Nord og Midt-Norge.
– Dette er veldig godt nytt for kollektivreisande i Trondheimsområdet, seier Skolmli.
Det var i fjor haust at avtalen om felles takstsystem vart inngått, men førebels har dette berre vore på plass for periodebillettane. Frå 1. mars blir det same pris uansett reisemåte i kollektivtrafikken i kommunane Trondheim, Melhus, Malvik og Stjørdal. Det betyr at til dømes ein togbillett frå Værnes til Trondheim kjem til koste 42 kroner i staden for 106 kroner.
– For å sikre at alle får riktig pris kjem SJ Norge til å samordne sin billett-app med kollektivselskapet AtB sin app slik at ein får same og riktig pris uansett, fortel Anne Skolmli.
– Bakgrunnen for at det nå blir felles billettar og takstsystem, og dessutan betre rabattordningar i Trondheim og nabokommunane er det såkalla bompengeforliket i Stortinget og ein tilleggsavtale som vart inngått i mars 2020. Tilleggsavtalen til byvekstavtalen for Trondheimsområdet inneheldt mellom anna 500 millionar kroner til reduserte kollektivtakstar i ein ti-årsperiode.
Det nye takstsystemet vil gjere at mange togbrukarar får meir enn halvert billettprisane sine og mange bussbrukarar får langt billegare billettar enn i dag.
Nokre punkt frå avtalen:
- Lik pris for tog og buss i Trondheim, Melhus, Malvik og Stjørdal. (Det inkluderer f.eks òg tog til og frå flyplassen frå Trondheim til Værnes).
- Aldersgrensa på barnebillett blir utvida heilt til fylte 20 år.
- Varigheita til enkeltbillettar blir utvida til tre timar utanom rushtidene.
- Det skal utviklast eit eige billettprodukt mynta på dei som har delvis hjemmekontor slik at det blir gunstig for dei å velje kollektiv dei dagane dei reiser til og frå arbeidsplassen.
Fant du det du lette etter?
Takk for din tilbakemelding!
Takk for din tilbakemelding!
Vi leser alle henvendelser, men kan dessverre ikke svare deg.